Paulig i samarbete med Qeep – igen!
Vi på Qeep blir så glada när kunder återvänder till oss. Nu är det Paulig som har tagit kontakt för ett fortsatt samarbete. Paulig erbjuder kaffe, matkoncept, kryddor, växtbaserade produkter och snacks med varumärken som Santa Maria, Risenta, Gold&Green och Poco Loco. Paulig har verksamhet i 13 länder och koncernen har cirka 2 000 anställda.
Låt höra vad Anne Lantz, Marketing Director Scandinavia & Central Europe har att säga och varför hon valde Qeep:
”En av många tjusningar med dagligvarubranschen är att det alltid händer mycket och snabbt. Vi inom Paulig är i ständig förändring, det går bra för bolaget och vår affär och nu är vi mitt i integrationen av en omorganisation som skapar nya arbetssätt och nya ansvarsområden. Såklart skapar även positiva förändringar osäkerhet, otydlighet och till viss del även ett kulturskifte i verksamheten. Det är viktigt att vi som individer och team fokuserar på affären, uppdraget vi har, framtiden och våra möjligheter, samtidigt som vi vågar se klarsynt och objektivt på de utmaningar vi har, utan att fastna i dem. Vi har alla möjligheter att flytta våra positioner framåt. Ett perfekt tillfälle att kontakta Qeep!”
“För ungefär tre år sedan jobbade vi med Qeep inom ledarskapsutveckling. Nu, i den situation vi är i, vill vi satsa på att utveckla affären, stärka oss som team och ledare. I det är ett utanför-perspektiv väldigt värdefullt.”
“Vi valde Qeep dels för att Mathias känner Paulig och har många års erfarenhet av ledarskapsutveckling men främst för att jag uppskattar Mathias öppna, ärliga sätt och hans förmåga att göra det komplicerade enkelt. Han är coachande, stöttande samtidigt som han är skittuff, det är en vinnande kombination för att få människor och affärer att växa!”